Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
6 août 2012 1 06 /08 /août /2012 22:32

Cu deosebită plăcere, vă ofer un comunicat de presă, găsit pe pagina web a Primăriei Turda:

Primăria municipiului Turda
Comunicat de presa
06 August 2012
Castigatorii concursului "Eu si monumentele orasului meu"

COMUNICAT DE PRE

6 august 2012

MUNICIPIUL TURDA anunţă desemnarea câştigătorilor Concursului „EU ŞI MONUMENTELE ORAŞULUI MEU” 11 iunie – 31 iulie 2012,

organizat în cadrul proiectului Patrimoniul arheologic şi monumental turdean între protecţie şi dezvoltarea urbanistică actuală. O coabitare necesară si posibilă cu finanţare oferită de Administraţia Fondului Cultural Naţional.

 În funcţie de complexitatea informaţiilor (descrierea amănunţită a unor noi descoperiri arheologice, semnalarea unor construcţii valoroase, prezentarea colecţiilor private etc.) Comisia de Evaluare, stabilită prin Dispoziţia Primarului nr. 11127/01.08.2012, a desemnat astăzi, 6 august 2012 cei cinci câştigători ai concursului:

Adina ANCA, Horaţiu GROZA, Zamfir POP, Ioan RAŢIU şi  Iosif STEGARU.

Câştigătorii vor fi invitaţi în scris să ridice premiile la sediul Primăriei Municipiului Turda.

Seriozitatea abordării şi gradul de implicare a participanţilor la concurs, reflectă atingerea obiectivelor propuse şi reprezintă un indicator al impactului educaţional şi emoţional indus prin demersul nostru, de promovare a patrimoniului cultural zonal.

Mariana PÎSLARU, Manager de proiect

 

http://zamfirpop.files.wordpress.com/2012/07/zid-dsc01201.jpgMenţionez că am participat cu textul şi imaginile prezentate în postarea

Coabitare necesară si posibilă

(o variantă prescurată am prezentat-o şi pe acest blog: Vechi şi nou, coabitare necesară si posibilă).

Sunt obligat să mulţumesc Marianei PÎslaru pentru că ... a insistat să particip la acest concurs, împotriva reticenţei mele rezultate din experienţa de "ars" în felurite concursuri

Mai adaug şi faptul că, pentru fotografierea obiectelor prezentate, am folosit bicicleta câştigată în urma unui alt concurs în care am scris ...

Ce-mi place la oraşul meu?

...

Partager cet article
Repost0

commentaires

V
Felicitari, Zamfir!!!
Répondre
Z
<br /> <br /> # vienela: Mulţumesc.<br /> <br /> <br /> <br />