Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
22 décembre 2012 6 22 /12 /décembre /2012 18:29

r DSC06774A fost odată ... ceva ca o Revoluţie. După câţiva ani, un ţăran, cu "scaun la cap" (nu fotoliu sub c...!), sintetiza schimbările într-o frază antologică: "Numa' s-or văruit coteţele, porcii-s aceiaşi"!


După ce v-am tot arătat halul de nepăsare în care dospeşte "Monumentul eroilor revoluţiei", astăzi ...


Armata, autorităţile locale, revoluţionarii (nu ştiu dacă ambele grupări ori numai una?!), mass-media, plus un sobor de preoţi, s-au îngrămădit la monumentul de după bradul din faţa ruinei fostei viitoare Case de cultură

 

Un steag proaspăt, cu celebra gaură din miloc, precum şi ...

 

r DSC06768 r DSC06770 r DSC06772 r DSC06772a r DSC06776 r DSC06778   r DSC06802 

Nici vorbă de ... public. Manifestarea dă bine la anale, nu a fost pentru turdeni.

 

Pentru că am trecut prin zonă, v-am oferit doar câteva imagini, din timpul manifestărilor şi de după ele.

 

În ce mă priveşte, îmi plec fruntea şi păstrez pioasă linişte, gândindu-mă că datorită celor care nu au stat ascunşi pe după perdele, astăzi suntem liberi! Despre discursuri, rememorări, manifestări, angajamente, promisiuni, ... citiţi presa ... oficială şi independentă!

 

Notă: mai multe imagini, am postat în A fost odată …

Partager cet article
Repost0

commentaires